Moving along: Gardening and such (bilingüe)

Gardening is one of my favorite things to do. This year I am extra proud of my garden. It's getting a little invaded by weeds but this weekend I'm gonna go and fix it up. Here's a sample of what I planted this year.

La jardineria es uno de mis pasatiempos favoritos. Este año estoy bien orgullosa de mi jardin. Ahorito me lo estan invadiendo las malesas pero este fin de semana pienso mantenerlo un poco. Aqui hay un ejemplo de lo que he sembrado este año. 

Cauliflower/Coliflor

Cucumber/Pepinos

Tio Libardo's Tomato Row/Hilera de tomates del Tio Libardo

Peppers/Pimentones y Chiles

My Tomato Row/Mi Hilera de Tomates

Strawberries/Fresas

Baby Grapes/Uvitas

More Grapes/Mas Uvas

Rasberries are so sweet!/Frambuesas

Grape garden/Jardin de uvas

Corn/Maiz

Basil/Albahaca

More peppers/Mas Chiles

Comments

Popular Posts