Empanada Weekend

Hace unos años mi mama decidio poner uno de sus muchos talentos a la venta. La Empanada. Tengo que confesar that I hateeee cooking. 
But when I do cook most people like my inventions. I'm horrible at keeping recipes! Entonces hay veces que preparo una comida bien rica y luego se me olvida como fue que me salio! he he bueno, Anyway. Este fin de semana nos dio por hacer empanadas y venderlas a nuestra familia y amigos. No estuvo mal en negocito del fin de semana. Y a todos les gustaron mucho :) We even got some future orders...
 If any one needs a translation leave me a comment, will get to you ASAP. Si alguien necesita traduccion de cualquier parte digame y se la hago llegar ya!






Aqui les comparto la receta que mi mami y yo hemos inventado. 


Que Delicia. Ahora pal Gym! Zumba here we come. Ha ha

Comments

Giron said…
those empanadas where bomb. i like the bite size ones though. its like u get all the deliciousness in one bite.

delivery was hard!! my money collector fell asleep and my delivery woman kept eating the samples!!! haha
Flor said…
hahaha awwww coolest handsomest delivery guy ever.
thepascuas said…
Yummy . I love empanadas. Every kind :) thanks .
Shahny said…
Oh man! I was gonna order some and forgot. Next time for sure :)
IG said…
ok so i keep coming to your blog just to look at these empanadas. i want one so bad.....

Popular Posts